T O P

The dog reaction to this magic trick is priceless.

The dog reaction to this magic trick is priceless.

' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '
' + '

AutoModerator

**This is a generic message under every post** If this post is NOT a human / animal reacting to something in a "YOU SEEING THIS SHIT?!" manner, please hit report so the mod team can take a look. Thanks! *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/youseeingthisshit) if you have any questions or concerns.*


Full_of_Chocolate

Lol the way he looks at the camera


TheAssassin531Y

Dog: Are you seeing this shit


SonnyT73

WHAT THE EFF


Heimdallrrr

Cheezits


NekoFever

What else is orange?


grrlkitt

Wha...wha...WHAT?!


CAMEINYOFACE81

Underrated comment


Psychological_Ad_633

*slightly snarls*


SideShowSkype75

He broke the 4th wall.


AcanthisittaSalty492

My EXACT comment when I saw that dog's reaction! Take my upvote.


The_DerpMeister

This gif lives up to the sub's name


darkplacesinside

I was going to say the same thing


cubicuban

“Don’t Jim the camera like that”


montufaraj

Reminds me of the David Blaine street magic part 2 spoof. Imma gonna go watch it now.


MisterSpeck

This is true /r/youseeingthisshit


moderncomrade

Def staged you can see him looking at the camera


phishdood555

Doggo was in on it for sure. Pretty sure he set the camera up


yyflame

I just hate when dogs train their humans like this for social media. Humans are living creatures not just props for your posts!


dingleberry51

Lmao


ArtistikStonerr_

Im high as shit rn and I’m in tears laughing at this


Samedh707

OMG not high at all, also in tears! I've watched it a dozen times still counting. I will vomit if I can't stop lol


LurkingArachnid

I'm not high and I want to watch it again while high


ArtistikStonerr_

Do it !


Elcuhh925

exactly what I was thinking😂😂


WienerSchnitzel01

same LMAOOOO


bbildo

What the what?


Samedh707

That was the patented, "Did YOU see where it went?!?" look. Omg crying


darceySC

Breaks the 4th wall… love it.


Brave_Amateur

That look at the camera was absolutely perfect. Couldn’t have done it better if he tried


ltown_carpenter

If you watch closely the guy puts it in his left hand at the last second.


jizmatik

You've got to pay attention. Can't catch me out! - Sincerely, A Dog


a_dev_has_no_name

Don't tell the dogs that


MaxxWarp

I love how the dog looks directly at the camera like Zack Morris in Saved By The Bell.


raaa716

Great double take. The dog should win an Oscar!


SlimeDNear

Makes me think of that clip of the guy tossing playing cards for the cat and fools the cat into thinking he threw one but didn't and the cat is whipping its head around all confused looking for the card. Does anybody know what I'm talking about


i_am_a_shoe

Are you talking about that clip of the guy tossing playing cards for the cat and fools the cat into thinking he threw one but he didn't and the cat is whipping its head around all confused looking for the card?


ChillyBearGrylls

I don't know, I think he might be referring to that clip of the guy tossing playing cards for the cat and fools the cat into thinking he threw one but didn't and the cat is whipping its head around all confused looking for the card.


erppa00

u/savevideo


kautau

/r/Animalsthatlovemagic


Czarcasm1776

Dog:*looking at camera. You seeing this shit


song4this

LOL that cute doggo appears to be mugging a doubletake for the camera but is just looking for *the thing...*


Kharons_Wrath

Gasp 😱


davper

I have watched it about 18 times and I am still 😅


ktcat146

"What the *H E C K.* Where did my heckin ball go. GUYS where is my heckin - oh there it is all is well"


Dannyzavage

u/savevideo


EnderAvi

u/savevideo


-AngryPope

Ha! The pup looked at the camera just like Jim Halpert.


Prettifli

This is the best post I've seen on this sub


MomButtsDriveMeNuts

Fake. Dog was in on it. Paid actor. Seent it a billion times.


4and3and2andOne1

You cropped the owner out. He’s a redditor


Tipi_Tais_Sa_Da_Tay

At first I thought the dudes dong was hanging out of his pants lol


ringoftruth

I just laughed so hard my teeth popped out. Cheers! :/


broc_ariums

Repost.


sneep187

At the end when he shows doggo the ball: “hahaha you son of a bitch! You got me.”


janspotrs

That’s great!!!


alexrabbit929

*YOU SEEIN THIS SHIT?*


unwarilyoutshout

“You saw that??!”


themikegman

Bruh, why are you doing this to me? I have to be up in a couple of hours but I can stop watching this lol.


HaZeITT

to be fair to the pup, he tricked me on the first loop!


JonnyArtois

Those dogs look like they've been chasing parked cars for too long but they are still really expressive in their movements.


lucas1234433

Heeee


IsItSupposedToDoThat

So many times I’m mindlessly scrolling Reddit, not taking much notice of sub names, watch a clip and think “are you seeing this shit?”, scroll up a bit and sure enough…


GrandAlexander

When I do magic tricks for my dog he uses his paw to smack me in the face.


WatchinLikeTV

r/youseeingthisshit


Responsible_Bag_4218

Wtf😂😂


examinedliving

Are you a professional wrestler? You Look robust.


FrodoMoji

That is so funny! Just like the child he is! Love it.


moomoo-malk

WHERE DID BOL GO >:0!?


rajboy3

Nah he looked at the camera like “yo u seeing this shit?? 😂😂😂😂😂that was funny


DwcsX

The dog really looked at the camera and said," Yall seeing this shit too?!?


-full-control-

CHEEZ-ITS


Diabeticmusales68

OMG The dog's look at the camera. Adorable!


oldcreaker

"Wha - did you see that?"


Mutabor3

I mean.. it was a really smooth trick. I struggled to see the transition even after a few replays.


istingy

Dog was like “wat da heck!! Did u see that?? “


GetDownAndBoogieNow

im sorry but the guy is so much more interesting than the trick. who is he?


SalmonelaDoAr

u/savevideobot


benjaminscott_

Cameraman are you gettin this?!


SpiderHippy

r/BetterEveryLoop


Pretty_Strike_6199

Aww cutie pie


KwekkweK69

/u/vredditshare


vredditshare

https://imgur.com/fpa4dUX.gifv --- ^(I am a bot.) [^(Report an issue)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=pmdevita&subject=vredditshare%20Issue&message=Add a link to the gif or comment in your message%2C I%27m not always sure which request is being reported. Thanks for helping me out!)


esprits

4th wall breaks in movies be like


Leopard4651

How he looks at the camera is truly a are you seeing this shit!?!? moment


Gamers_Babe_1024

This is adorable