T O P
  • By -

the_market_maker_

I thought the cop holding him was about to hit Triple H’s finisher for a sec


ATG915

Good gawd almighty they’ve killed him - Jim Ross


alexmegas777

BAH GAWD


six1nine619

god dam he was about to fly away like a dam bird with those legs lmao


speakonoevil

😹😹


OscaRubio3

Those... are not cops


BlakusDingus

No... those are cops... But here's the thing... the cops will make it hurt, the cartel will make it hurt much worse...


OscaRubio3

I see you are not from Mexico


BlakusDingus

Ok, let's talk... what makes these dudes seem like not cops? Is it a uniform thing? Is it how they're acting? I've read plenty of accounts where the cops down there put the hurt on a lot of people because they're are on the take and gotta do dirty work against their will or else they end up in the ground and not in a nice way. So fill me in a bit


OscaRubio3

Dont get me wrong, police in México do indeed hurt in that same kind of way and most usually do the dirty work for the Cartels. But those in the video are not cops (or at least you can not know it from just the video itself) for 2 simple reasons: their uniforms and their car. Police in México are legally obligated to visibly display legends that distinguish thems as cops, both in their uniforms and in the display of their vehicles. Also, circulating without plates is ilegal in México and something Cartels do often. Again, this could be cops, but they are not official cops.


KatiaxRios13

one thing i learned from family in mexico you can tell if there cops or not by there boots cartels wont have every member using the same style of boots as the real police would since they are issued to them for the uniform


OscaRubio3

That is not entirely true, lately the Comandantes and there crew have exactly the same uniform, as you can [see](https://www.infobae.com/america/mexico/2019/08/05/vamos-por-ti-mugroso-marro-el-terrible-interrogatorio-a-el-michoacano-antes-de-ser-ejecutado-por-el-cjng/?outputType=amp-type) from this photo of the CJNG. Though I get your point.


kyle_schwartz_

If you come across these sort of suited up guys it doesn't matter what type of boots they are wearing.


KatiaxRios13

oh shit i did not know that i guess they are getting more organized and want to look "professional" in a sense


Beautiful-Cycle-8598

Those aint no cops lol


chicagostyleasshole

people pay good money for this. lucky guy.


kyle_schwartz_

fucking dominatrixs. I'll never understand some fetishes.


texas512mx

Lmao pedigree that mf 😂😂


AudiRS3Mexico

Join a cartel That’s a paddling


Someone9339

Aaaand it's removed, reason 1,192,892,184 not to upload to Reddit


dVMainEvent

What happened?


kyle_schwartz_

backup https://redditsave.com/r/PublicFreakout/comments/s2mm8m/life_pro_tip_dont_get_arrested_in_mexico/


CadaverSoiree

Some cartoon running on air type shit 🏃‍♂️ 🤣


Booty_Hunter211

Sus


Snow_General

Page not found damn i missed


kyle_schwartz_

Post was deleted (PublicFreakout mods are known wussies). The video was archived here: https://redditsave.com/r/PublicFreakout/comments/s2mm8m/life_pro_tip_dont_get_arrested_in_mexico/


Plenty-Mention2547

I can't see it


Molda_Fr

Life pro tip: avoid Mexico.


chalodesune

Those humans right just got raped


[deleted]

[удалено]


Desperate-Ad-8068

Imagine he had the dexterity to flip upwards and teabag the copper. Totally worth it.


AnnonBayBridge

Ooh ohh do me next!


a-ram

lmfao i love this


SubbDeep

How breakdancing was invented.


Green1012

That's honestly just straight gay


s1m0hayha

Time to play the game....


nextustextus

Mexico, what a place.


CheriJ2

page not found


-Crazyhorse

Im going to hell for laughing … 🤣🤣


smrich111

Yea it wasn't at all funny.


ImUrFrand

can someone remix this with john cena's theme?